reklama

Ťažká životná situácia...

Práve teraz prežívam obdobie, ktoré môžem zaručene do tejto kategórie zaradiť. A určite je nás viac. Veď posúďte sami…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Keď som ešte študovala na výške, všetci mi svorne tvrdili, že sú to najkrajšie roky života. Že je to obdobie bezstarostnosti, slobody, bláznivých úletov a radosti. Jasné, že som si pri týchto výrokoch klopala v duchu na čelo a myslela svoje… Ževraj dňom, keď začnem chodiť do práce sa všetko zmení… (No jasné, ale k lepšiemu!)Tešila som sa do práce ako blázon. Už v apríli som chodila po pohovoroch aj napriek tomu, že školu som končila v máji. Ach, ja veľký optimista. Teraz je pomaly september a z veľkého optimistu sa stáva veľký pesimista. Po piatich mesiacoch som stále bez práce. Čo pohovor, to následné sklamanie. „Ľutujeme, ale vybrali sme iného uchádzača“ je veta, ktorá ma posledné dni prenasleduje. V čom je chyba? Vo mne? V ľuďoch? V systéme? Čo je koho do toho, či mám priateľa? Kedy sa chcem vydávať a mať deti? Nemalo by ich skôr zaujímať, aké mám predpoklady, ako myslím, aká som?Pokrivený systém. Začína sa september a pre mňa to znamená, že svoje sny budem musieť trochu prispôsobiť situácii. Je ťažké vzdať sa snov. V duši cítim neskutočný hnev a zlosť a život sa stáva naozaj plný starostí a boja o holé prežitie. A ja stále dúfam, že dňom, keď začnem chodiť do práce sa všetko zmení...

Miroslava Markušková

Miroslava Markušková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží hľadať pravdu, ktorý verí v dokonalé šťastie a naplnenú lásku a ktorý túži po sebe zanechať niečo zmysluplné. Som jeden veľký idealista. Zoznam autorových rubrík:  VieraŽivot a jeho prekvapeniaSny verzus realitaČo ma páliSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu